Area Director pa besok

HejHej :)

Idag har Area Directorn, Ginny, varit har for forsta gangen (hon som haller i au-pairmotena varje manad och som ar en kontakt/stodperson har). Valdigt trevlig :)
Vi gick igenom lite information, regler, rattigheter, hur jag skaffar korkort, social security number osv. osv.

Just nu ar jag ensam hemma - Alex har tagit barnen + nagra andra barn till science center.
Sitter och lyssnar pa musik, kollar TV och kollar lite pa semesterbilder sadar halvt aktivt :P
Snart kommer Lizette och hamtar upp mig :)
 
 
 
See ya!
Elin


Kommentarer
Åsa

Vad du verkar ha det roligt, och vad söt du är! Jättefina bilder och såååå kul att läsa om vad du har för dig. Önskar att jag också åkt som aupair. Hur länge stannar du där??
Kram

Svar: Hej :DHar det jatteroligt har :) Kommer stanna 1 ar som au-pair och sen resa runt ca. 1 manad efter det :)
Elin Henriksson

2012-07-29 @ 11:46:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0