Pool Party och Party

Stallde klockan pa halv 7 - 7 for att atmiinstone se andra halvlek av sveriges fotbollsmatch mot Japan. Sen efter det tankte jag att "vf inte sova lite till" sa glomde val stalla alarmet sa vaknade av att Alex knackade pa dorren halv 12 och fragade om inte jag skulle vara hos Lizette kl. 12. Haha - forsovaren nr 1! Skulle ocksa ha ovningskort denna morgonen med Alex - sa istallet fick jag SKYNDA mig och packa vaskan och sen fick jag ovningskora till Lizette istallet. Vi korde efter GPS:en ----- OJ OJ OJ sager jag bara - GPSen var helt galen - visade fel hall, sa vi akte massa konstiga hall innan vi kom pa att vi kunde anvanda hennes iphone for karta istallet. Sa tillslut kom vi anda fram till Lizette :) - dock lite senare an beraknat :P
Skulle ocksa kopt med mig brownies pa vagen men hade inte tid sa fick ta en fardigMix som Alex hade hemma. Dock hade Lizette inga agg sa de blev nog ganska misslyckade - sa vi stack till en affar och kopte nya kakor istallet.
Sen forberedde vi lite och vid 2-tiden borjade de andra au-pairerna dyka upp. Sa detta pool-partyt vi hade hos Lizette ar ett av au-pair motena man har varje manad. Och roligt nog sa dok nastan alla au pairer upp sa vi blev en del :) Trevliga au-pairer :D
Vi spenderade nagra timmar badandes och pratandes och hade det allmant skojigt.
Sen borjade folk bege sig hemmat och vi plockade undan och sa. 
Efter ett tag var det dags att gora sig iordning for Party pa kvallen. Allt vi visste var att vi skulle till ngt STORT party med en MASSA folk. Sa vid 10-11 tiden akte jag och Lizette hemifran mot festen. Assa stort var det INTE, och massor med folk var det INTE, haha :P
Men traffade andra au-pairer dar ocksa och pratade med lite folk. Men annars var det sjukt trakigt dar - sa glad att bara jag och Lizette forstar svenska har.Hehe - kan vara bra - speciellt nar man gor upp planer om att sticka ut genom bakdorrar och sant Lizette? ;) hehe 
Var tva riktigt creapy killar dar - som nog var typ 90% orsak till att vi stack ocksa xD
Menmen, i och med att partyt var sa trakigt sa korde vi vidare till ett sarts steakhouse och at hamburgare :) Gott!
Sen korde vi hem och kom val isang vid 4-tiden.
 
 
Vid poolen - hemma hos Lizette
 

 
Glada Au-Pairer :)
 
 
Mer Glada Au-Pairer :)
 
 
Annu fler Glada Au-Pairer :D
 
 
 
Vattenpistoler ar kul :D
 
 
 
Lizette, Danielle och jag :)
 
 
Kram,
Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0