Sol, Bad och en Kolibri

Idag vaknade jag hyfsat tidigt faktiskt och visste inte riktigt vad jag skulle gora, sa slog pa TVn och kollade lite film innan frukosten. Sen stack vi till ett litet vattenland med nagra pooler, lazy river och olika vattenkanor. Blev sol och bad i nagra timmar innan vi akte hemat igen.
Nu har barnen akt till sin pappa for helgen och Alex ar och lamnar sin pappa som ska flyga tillbaka till Californien.
Satt ute i solen precis och at jordgubbar och hallon (mums) nar jag sag en kolibri - den andra jag ser sen jag kom hit (2 veckor nu). Den flog forst till en blomma och sen mot mig och bara flog over mig typ, sa coolt :) Synd att jag inte hade kameran - ska forsoka ha kameran pa hugget nan gang iaf :P

Och vad borjar inte snart om....... OS-invigningen :D Ska bli sa kul att kolla :)
Vet dock inte vilken av alla dessa 3000-4000 kanalerna det gar pa sa ska forsoka googla det eller nat sant innan, haha :P Tur man har google - vad skulle man gora annars liksom ;)
 
 

Lite av vattenlandet vi var pa idag :)
 
 
 
 
 
 
OS :D
 
 
 
Ha det skont :)
Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0