over 3 manader i USA!!!

Ja nu har man varit har i  over 3 manader - S.J.U.K.T. sager jag bara! Hur kan tider gatt sa snabbt? men pa ett annat satt kanns det som om man varit har annu langre. konstig kansla :P

Jag trivs har sa otroligt bra - speciellt med vardfamiljen som bara ar toppen X10 000 :D Kanner mig varkligen uppskattad :)
 
Vet att jag inte skrivit pa ca. 1 manad - lite pinsamt faktiskt :P haha. Men blir sa trott pa det ibland - far forsoka skarpa mig nu och blogga lite mer regelbundet (vet jag sagt det innan - menmen xD )
sa i och med att jag inte uppdaterat pa lange sa kommer detta inlagget nog bli ganska langt :P

Var ju i texas nagra dagar med Linnea i borjan av september - var KANON :D
har kommer lite bilder :)

 
 
Taggade tjejer redo for aventyr :D
 
 
Vart hotellrum.. kan ju saga att det inte var like stadat nar vi akte xD


 


 
San Antonio River Walk :)
 
 
Gotteligottgott med frukostbuffe :D
 
 
Rio Taxi pa floden :)

 
Sa otroligt fint dar var assa :D San antonio River Walk - yeay :D

 
Glass Yeay-ar vi ocksa for :)

 
Yeay!

 
Hihi, nagot galna tjejer nar vi hittar svenska flaggan i en affar x)


The Riverwalk
Linnea flatar mitt har och jag tittar pa fotboll - bra kombination :)


Frukost pa IHOP :)


Howdy from Texas :)


Hattar 


Snyggo :D


:)


Denna yeay-ar jag ocksa for :D


Tower Of The Americas :)


Fler bilder kommer :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0