I'm Alive ;)

I och med klagomal fr mamma sa far jag uppdatera lite :P 
Dock har jag inte sa mkt tid just nu men planen ar att jag ska skriva lite mer .... snart... samt lagga upp lite bilder fr tex. dagarna i texas osv :)
Taxas var grymt!!!
Men som sagt - kommer mer snart :)
 
Idag har jag college och har redan gatt upp for att plugga, skolan borjar om 5 timmar ;) Men vi har test varje lektion och laxor och massa sant sa galler att ligga i. Sen har jag ocksa varit sjuk en del nu och missat 2 lektionen vilket kanns som en evighet och massa extraplugg :/ Menmen.

Jag fick forkylningen typ 1-2 veckor innan texas - eller rattare sagt hosta. Kan saga att hostan avtagit en hel del men ar inte frisk an. Ska nog borja med antibiotika sa jag blir av med elandet!

Jaja, nu maste jag PLUGGA!!!!

Ha det bra allihopa :D
kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0