I'm going to college!

Som rubriken lyder... sa borjar jag college pa tisdag :D Blev en kurs som heter Macroeconomics pa Maryville University :) Hade inte jattemanga kurser att valja mellan da jag ansokte sa sent - men denna var ledig sa denna blev det :) Men ar mycket excited!!! :D
Maleah var ledig fr. skolan idag (ledig mandagar och fredagar) sa hon fick folja med. Trots lang vantan och mycket "trakiga stunder" for en 5-aring sa var hon amazing!! Inte ett ord om att hon var trott eller ngt sant :) Sa detta gjorde bara dagen battre :) 
Sen nar jag registrerat, betalt och fatt en karta over omradet, sa jag hittar pa tisdag, sa akte jag och Maleah till biblioteket och lanade nya bocker + nya pippi-film. Maleah spelade lite pa datorerna dar och sen drog vi vidare for att hamta upp The Kids (pojkvannens ungar). Ska ju jobba extra och passa dem sa forsta dagen idag. Efter ett mat och glasstopp pa McDonalds - och en hel del felkorningar...... sa hittade vi huset vi skulle hamta upp dem. Sen drog vi hem till oss och kollade lite film och hade det trevligt :) Sen nar Alex och Jack kom hem grillade vi hamburgare och sen blev det annu en film som avslutning pa kvallen.

Idag ar det bara 1 VECKA....7 DAGAR.... Till San Antonio, TEXAS :D Ska bli sa kul :D

Och bara 4 dagar till college borjar :D

Imorgon ska vi fira Maleahs fodelsedag (i och med att hon fyllde ar pa en skoldag).

Mycket att se fram emot :D
 
Kram pa er alla,
Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0