Onsdag

Vaknade hyfsat tidigt for att aka och fixa social security number till mig. Fick kora idag igen (andra gangen). Assa det har med korandet gor mig nervos - iaf pa motorvagarna (som ar just overallt!!!) for man kor sa otroligt konstigt (och farligt) och maste byta filer (typ 3st i taget)!!! hela tiden. Alska svenska vagar!!!! :)
Men men - kommer val vanja mig - sa smaningom :P

Det gick hyfsat snabbt att fixa s.s.nr - och kommer fa det om nagra dagar :)
sen korde vi hem och alex stack ivag och hamtade barnen fr pappan. 
Sen akte vi allihop till Ellis Park och barnen hade kul pa en lekplats och en fontan typ :)
Sjukt varmt igen - And I like it ;)
Sen stack vi och at lunch pa en restaurang med mormorn. 
Sen vidare till ett manikyr-/pedikyrstalle. For mormorn hade lovat ungarna att de skulle fa ga dit. Sa dar satt de i sota bjornstolar och kollade pa film under tiden som de fick manikyr och pedikyr :) haha :P
Sen akte vi vidare hem till mormorn och badade i poolen innan vi akte hemat igen. 
Ute lite med fotbollen (dock trist att passa mot en vagg ;)
Far se till att hitta lite fotbollsintresserade personer har som man kan spela lite med :)

Om nagon bryr sig sa paborjade jag ju ett puzzel - nu marker jag att det ar en bit som inte verkar finnas dar :O Ahhhh!!!!! Kul va :P
Jaja - kostade 3 dollar sa ar val inte hela varlden :)

Har googlat runt lite flygbiljetter och hotell och sant ocksa - ska kanske till Niagara Falls under en weekend om typ en manad med Linnea  (www.luonnea.blogg.se) :D
Hoppas det blir av och inte for allt for mkt pengar :P haha - maste ju borja spara redan nu infor sista manaden :D haha :D Ska ju antagligen beta av vastkusten + hawaii da ;)

Na nu ska jag ta och satta pa en film och bara slappa :) Barnen akte tillbaka till pappan idag vid 5-tiden sa de kommer hem imorgon kvall. Sa ar ledig till ca. 17 imorgon :) Far se vad jag hittar pa.

 
 
 
Lekplats i parken som barnen lekte i :)
 
Fontan-liknande-sak typ. Roligt hade de iaf :)
 
Poolen i mormorns community :)
 
 
Take Care,
Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0