Ungdomssamling

Sa hemkommen fran ungdomssamilngen nu - som var kanon :D Jattetrevliga ungdomar ocksa :)
Dock ligger det i ganska farliga omraden i st louis sa Alex var val inte too happy att kora dit mig. Hon berattade aven att 6 st blivit skjutna downtown igar - sa det skramde val upp lite. Men vi kom bade dit och hem sakert :)
Slutet gott - allting gott :P

Vet inte om jag sagt det innan - men har i fororterna hatar man verkligen downtown. Ingen aker dit - om de inte blir typ tvingade, haha :P
I sverige ar det ju centrum men vill till ofta - har ar det absolut ingen favoritplats for de som bor i fororterna (vilket ar sjukt manga).
Men det finns allting har ute ocksa - sa ingen behover egentligen aka in till centrum. Det enda som de har dar men inte har ar val the arch, de profisionella sportslagen och kanske nat mer - sa forstar dem anda :P

Jaja - nu ska jag ga och lagga mig - ska upp tidigt (forsta morgonen) for att aka och fixa mitt social security number :)

Ha det!
Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0