Regn...

Nar vi vaknade imorse regnade det, och regnade och regnade :( Saknar redan solen och varmen. Var kanske som en svensk sommar (fast anda varmare :P ) idag. (iaf i borjan av dagen).
Forst tankte jag och Lizette sticka till en pool men i och med att det regnade sa stack vi och handlade lite, at, kollade bio - Dark Knight Rises och sist men inte minst till Cheesecake Factory :D
Sen stack vi hem till mig en stund innan Lizette akte hem igen. Trevlig dag - fastan vadret inte ar vad det brukar ;)
Borjar bli van vid 40 grader nu haha :P Hur ska jag overleva nasta ar nar jag kommer hem till svensk sommar  :P
Dark Knight Rises var en sjuk besvikelse - fattar inte hur den kunnat fatt sa bra kritik :O Tyckte den var langtrakig och alldeles for mkt going on :P jaja - ska aldrig kolla pa den igen.
Och i och med det som hande i Colorado nyligen sa fanns det en viss stamning och spanning i bion nar vissa skjutscener utspelades. Tror alla tankte pa det da och da :S
Usch!!!

Har borjat pa ett puzzel jag kopte idag - ska fortsatta en stund innan jag gar och lagger mig.
Imorgon vantar jobb.
 
Vet inte om jag forklarat hur jag riktigt jobbar - men for er som inte vet sa ar det mandag typ 9 (nar tjejerna vaknar) (haha sa glad att se sover sent :P ) till ca. 17 da mamman kommer hem fr jobbet igen. Sen ar jag ledig tisdagar - for da ar tjejerna hos sin pappa. Jobbar Onsdagar (9-17) och sen ledig Torsdagar da de ar hos pappan igen. Sen jobbar ofta fredagar till typ 3 eller 5 da mamman kommer hem. Sen varannan helg ar barnen med sin pappa - sa da ar jag ledig och varannan helg ar de med sin mamma - som ofta inte jobbar helg heller - sa da brukar jag ocksa vara ledig :P Haha - alskar mitt schema som ni kanske forstar :P
 
Sadar jag - nu ska jag fortsatta med puzzlet :)

Ha det bra och nattinatti,
Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0