Tisdag

jobbade 9-11 idag :P
Nar jag skulle fixa fram frukosten horde jag Luna saga: Kan vi inte gora svenska pannkakor igen? hahah de ar sa gulliga. :) Men vi hade inte tiden sa fick bli flingor istallet.
Sen blev det tva avsnitt av pippi innan Alex kom och korde dem till sin pappa.
Sa nar de akt gick jag ut och solade lite (varmen har kommit tillbaka :D - ar sa glad, haha :P 40 grader ar kanon (mestadels) :P
Sen har jag stadat rummet lite, gjort nudlar, sovit en stund, last lite och hangt pa datan.
Alex kommer hem vid 5-tiden.
Ikvall ska jag ga pa forsta ungdomssamlingen i en kyrka som ligger downtown - St Lousi Dream Center Church.
Ser fram emot det jattemkt men ar saaa nervos ocksa, haha. Kanner ju ingen dar - men det ska nog ga bra.
Ska bli kul att fa lite amerikanska kompisar ocksa - annars blir det mest au pairer man hanger med.
Sa - ska ta och fortsatta med puzzlet (som aldrig vill bli fardigt och som jag starkt funderar pa att slanga i soptunnan istallet)!!! ;)

Take care,
Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0