Sondag

Igarkvall blev det mat pa T.G.I. Friday och sen bio (chasing Mavericks) med Emma som ar en ny au pair har i omradet :) Roligt och filmen var bra - dock lite daligt slut pa filmen tycker vi!

Idag stallde vi om klockorna har. Dock visste jag inte om det, satte klockan pa 9. vid 8.15 vaknade av att jag var helt pigg, sakollade jag klockan - 8.15 - nej ska minsann sova lite till!!!! haha. Sa lag kvar till kanske 8.30 innan jag bara inte kunde ligga kvar langre. Sa nar jag kom ut i koket sa berattade alex att vi stallt om klockorna, mobilen hade gjort det automatiskt sa dar fick man forklaringen till vf man var sa morgonpigg ;)

Har borjat kopa lite julklappar ocksa :) Ganska tidigt, men ar ju sa kul :D haha! 
Har kopt lite till sverigefamiljen - dock inte allt. Men kan inte kopa allt for mkt sa far bli ngt litet i och med kostnaden att skicka hem det. 
Jag ar snart fardig med vardbarnens presenter - langtar redan tills de oppnar dem :D haha!
Har aven kopt julkort som snart far borja skrivas. 
Den jobbigaste julklappen ar ju till vardmamman - vad ska man liksom kopa? har verkligen INGEN aning!!!! Nagra forslag???? Aven till Jack (hennes pojkvan) i och med att jag typ ar hens au pair ocksa i och med att jag passar hens barn 2-3 gangner i veckan. hmm - ja vad ska man kopa?!!

I tisdags hade jag det andra stora provet pa makroekonomin, kandes kanske inte lika bra som det forsta men anda hyfsat :) Saa skont att jag inte kommer fa betyg pa kursen anda :P Nu ar det bara the final test kvar ( och massa laxor och smatest) innan kursen ar over. Ska nog ansoka till nasta termin nu i veckan som kommer. vet dock inte vilken kurs jag vill ta! ekonomi har val vart kul - men inte saker an :P Far ta en kvall och sitta och kolla runt vilka kurser de har :)

vad mer har hant?? hmm. Har bestallt och fatt en netbook (10"). kostade typ 1200kr inkl. frakt ;) Ganska nice :P Dock ar det inte som en datordator - ser ut som en med tangentbord osv. men ar typ en ipad men manyn, kan ladda ner appar osv :) 

Idag har jag passat barnen lite och snart kommer Alex hem och lagar god lunch :) Sen lite senare kommer Emma en stund :)


Ska forsoka lagga upp lite mer bilder, men datan ar ganska seg sa far bli nar jag har orken ;)

Ha det bast allihopa :) 
Kram Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0