Langpromenad och bakning

Kollade OS handboll Sverige-island pa morgonen - ahh vi kunde ju faktiskt ha vunnit dar pa slutet :P jaja.
Och I och med att jag var ledig, ensam hemma och utan bil idag sa bestamde jag mig sen for att ta och ga till affaren - 4km ivag. Sa fick mig en runda pa 8km idag - kandes skont - men fy vad varmt det var (aven om det var lite molnigt idag). kopte lite frukt och dricka och satte mig i en park pa vagen hem - sa skont. Det ar nog min favoritplats har - hittills :P
Sen var det att fortsatta hemat. 

Nar jag kom hem paborjade jag deg till frukostbullar som jag tankte gora med tjejerna nar de kom hem igen.
Sa vid halv 6 -tiden korde jag och alex och hamtade flickorna. Sen stack alex ivag pa ett jobbmote och vi andra bakade frukostbullar. Vi anvande ocksa pepparkaksformar och gjorde hjart-, blom- och stjarnbrod :)
Sen la vi pa ost pa nagra och solrosfron pa nagra.
Sen blev det sa klart dags att ata dem - mums vad goda de var :D Bra team work tycker jag :)
Sen satte vi oss och kollade pa nagra videoklipp fran semestern som jag filmat - bl.a. pa nar de akte av tubingen i farten och sant :) Haha ahh vad vi skrattade nar vi sag vissa klipp - ahh vad jag tycker om dem - ja hela familjen :) De ar kanon! :D Sa glad jag hamnade har :)

Nu sitter jag och funderar pa att lagga mig - men sa trakigt att sova ju :P haha. far val bli lite os eller film eller nat sant istallet :)
 
Imorgon ska vardfamiljen ta mig till lite olika platser har och visa mig runt sa det ska bli kul :D

Ha det bra,
Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0