God Jul :)

Ja da ar det ju julafton igen ;) GOD JUL PA ER ALLA :)
Har i usa sa firar de flesta den 25e med julklapparna och sant. dock ska vi ha en stor middag ikvall med slakten. Ska bli kul :) 
Sen imorgonbitti (efter tomten kommit ;) ) sa ska vi sitta vid granen och oppna julklappar : )
Kanns konstigt att inte vara hemma i sverige och fira jul med familjen men roligt att se lite nytt ocksa. skypade med familj och slakt innan idag sa har sett dem lite :)
Jag har verkligen ingen julkansla alls, vet inte varfor men den har inte kommit an. Kanske kommer imorgon :P
Jaja, nu ska jag ga och leka med ungarna :) Ha en fortsatt god jul allihopa :D
julkramar fr St. Louis :)


Kommentarer
Eva henriksson

Hej Elin jag vill bara säga att jul den är över för det året.

oj vad jag lägtar efter dig det ska bli så kul när du kommer hem nu i aug men jag vet att du vill ut och åka men nu får du vara så snäll att var hemma en stund. puss och kram på dig mitt syskon barn du är bäst.Från moster Eva

2013-02-06 @ 10:21:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0